Saturday, April 15, 2017

【緋聞女友現身】咁多年喇!47歲潘美辰九展開騷 又被指不男不女


(攝影:仇志德)/潘美辰波蘭籍女友都有上台表演。/潘美辰噚晚喺九展開騷/喺台上自彈自唱表演唔同樂器。/梁小冰都有嚟睇騷/家燕姐同鄺美雲/八両金同八両仔。

【緋聞女友現身】咁多年喇!47歲潘美辰九展開騷 又被指不男不女
(蘋果日報)即時娛樂 2017-04-15 14:31:29 HKT

今年47歲嘅潘美辰,噚晚喺九展開一場演唱會,薛家燕、鄺美雲、梁小冰、八両金同仔都有去棒場,現場仲有好多唔同國家嘅粉絲嚟睇。多才多藝嘅潘美辰喺台上自彈自唱,仲表演唔同樂器。

為咗keep fit開騷,潘美辰騷前積極做運動,喺台上佢就話自己成日想甩褲。其間潘美辰都有提過佢多年嚟中性打扮,佢對住台下、專程由台灣來港支持佢嘅父母話:「我好鍾意自娛,曾經有人在街認得我,但是講不出個名,話我係『不男不女』這個。媽媽自己習慣。媽媽為什麼怎麼生我,我說笑的。是爸爸媽媽生我,天份是他們給我的。」潘美辰認為家人支持最重要,父母係佢嘅粉絲,哥哥是我偶像,唱得很好聽,今次都有做佢嘅和音。至於波蘭籍緋聞女友JoannaMoon都有份演出。

完騷後,潘美辰接受訪問,問佢一場夠唔夠?佢話:「不捨得,觀眾很熱情,開紅館騷,要問家燕姐,不是刻意做什麼,亦不會放棄,怕香港觀眾忘記我,有機會都會唱。」


No comments:

Post a Comment