Monday, July 4, 2016

拜潘美辰為師闖樂壇 八両仔清唱鄧麗君名曲

拜潘美辰為師闖樂壇 八両仔清唱鄧麗君名曲 壹週Plus 壹搜新聞2016年07月04日
視頻 (02:14) Published on Jul 4, 2016 by NEXTPlus

八両仔清唱《月亮代表我的心》,表明有意喺樂壇發展嘅佢,唔止跟老豆四圍去學下台風,仲積極增進音樂知識,要做一位創作型歌手,佢話︰「依家我會主力寫歌 自己做唱作歌手,我要找多點其他國家的靈感,然後自己寫出來。」

八両仔更拜師學藝︰「我搵到一啲音樂上的老師,我也很喜歡她,就是潘美辰」人哋喺台灣係一位好出名嘅唱作歌手,早排八両金喺微博仲開心話比大家知阿仔可以跟潘美辰學嘢,但係要喺娛樂圈成功跑出,除咗實力,外形都好重要,八両仔仲話唔會同老豆父子檔。

八両仔明走實力派老線,仲即席唱咗首歌俾大家聽下,對音樂咁有熱誠,《壹》仔真係好希望佢可以成功!

視頻 (00:54) YPAB Students and Pan Mei Chen performed 月亮代表我的心
Published on Dec 2, 2014 by Runi Hadiprajitno





No comments:

Post a Comment